2017. október 8., vasárnap

Joghurtos sajtos rudacska:

Mostanában nagyon rá vagyok állva a sósra, jobban mint az édesre. Pedig aki ismer, az tudja hogy nálam az élet nem teljes édesség nélkül. Ezt a receptet szomszédtól szereztem. Szombaton próbaként 1/2 adagot sütöttem, ami 2 pillanat alatt elfogyott, ezért megsütöttem ma is az eredeti recept szerint, amiből 3 tepsi lett. Ha hiszitek, ha nem, amíg sült a második adag, párom meglátta a rácson hűlő mennyiséget, szépen berakosgatta egy dobozba, elvitte a dolgozó szobájába, és befalta mindet. Hát én se voltam sokkal különb, amíg sült a harmadik tepsi, én is befaltam az éppen kihűlő adagot. Így lefényképezni már csak a maradékot tudtam. De most itt ül mellettem és falja a maradékot (imádom őt). Hát ennyire finom ez a rudacska, nem érdemes felezni.
Hozzávalók:
  • 3 dl natúr joghurt
  • 40 dkg liszt (+ amennyit még felvesz)
  • 20 dkg margarin (szoba hőmérsékletű)
  • 2 teáskanál só
  • tojás és sajt a tetejére

Elkészítés:
A hozzávalókat gyúrjuk össze, pihentessük 30 percet a hűtőben letakarva.
Lisztezett deszkán gyújtsuk ki vékonyra, kenjük le tojással, szórjuk meg reszelt sajttal, csíkozzuk szintén vékonyra és toljuk 200 fokra melegített sütőbe. Süssük ropogósra, aranybarnára.


Mire megírtam a bejegyzést, elfogyott a harmadik tepsi is  😋

Nincsenek megjegyzések: