2016. február 20., szombat

Oreos-sajtkrémes keksz:

Imádom böngészni a pinterestet, ha lehetne egész nap bújnám. Itt akadtam rá erre a finomságra is. A kakaóst próbából csináltam, a receptben nem szerepelt. De szerintünk finomabb lett mint az eredeti =D
Hozzávalók:
  • 1/2 csésze vaj (én 10 dkg)
  • 8,5 dkg krémsajt
  • 1 csésze kristálycukor (én 10 dkg porcukor)
  • 1 tk. vanília kivonat
  • 1 csésze liszt (kb.12 dkg)
  • 1/2 csésze csoki csepp (én 5 dkg)
  • 10 db feldarabolt oreo keksz
Elkészítés:
A szoba hőmérsékletű vajat és krémsajtot robotgéppel dolgozzuk simára. Adjuk hozzá a vaníliát és a cukrot. Keverjük hozzá a lisztet is, majd fakanálra váltva forgassuk bele a csoki cseppet. Gyúrjunk kis gombócokat, lapítsuk szét, és mindkét oldalát nyomjuk az oreoba. Tegyük sütőpapírral bélelt tepsibe, és 190 fokon süssük 12-15 percig. Akkor jó ha kezd pirulni a széle. Azonnal vegyük ki a sütőből ha így van. Hagyjuk teljesen kihűlni.
Maximum 5 napig tárolható, légmentesen zárható dobozban. Ebből a menyiségből nekem 16 darab lett. A kakaóshoz 1 evőkanál kakaót adtam.



Nincsenek megjegyzések: